.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد

شرکت پولاروید به تازگی پرینتر جیبی ساخته که می‌تواند با اتصال به دوربین عکاسی دیجیتال و یا گوشی موبایل تصاویر ذخیره شده بر روی آنها را در ابعاد 3 در 2 اینچ چاپ کند. این محصول Polaroid PoGo Instant Pocket Printer نام دارد و با قیمت 94 دلار در ایالات متحده بفروش می‌رسد.

 

مشخصات فنی این محصول به شرح زیر است: این چاپگر جیبی تصاویر را به‌صورت کامل و بدون حاشیه چاپ می‌کند و آنها را کاملاً خشک تحویل شما می‌دهد. کاربر بلافاصله بعد از چاپ می‌تواند بدون نگرانی از بابت پخش رنگ، عکس را لمس کند. این محصول کیفیت تصاویر را به صورت خودکار برای ابعاد چاپ تنظیم می‌کند و عکس‌های چاپ شده ضد آب، ضد اشک چشم، بدون لکه و بدون فرورفتگی و چاله هستند. این چاپگر می‌تواند عکس‌ها را در ابعاد 2 در 3 اینچ بدون حاشیه در کمتر از یک دقیقه چاپ کند. این چاپگر همچنین می‌تواند به تمامی دوربین‌های دیجیتالی جدید و تعداد زیادی از گوشی‌های تلفن همراه متصل شود.



:: موضوعات مرتبط: مطالب خواندنی , فن آوری روز , ,
:: بازدید از این مطلب : 819
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : pedram
ت : سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
.

یخچال، معمول ترین وسیله ای است که تقریباً در هر آشپزخانه ای یافت می شود؛ در حالی که ظاهر و نحوه کار کردن آنها از زمانی که ساخته شده اند، تغییر چندانی به خود ندیده است. اما یک طراح روس به خود جرات داده و یک نمونه متفاوت و جدید برای یخچالهای آینده طراحی کرده است. این یخچال که بیشتر شبیه یک ویترین است، برخلاف یخچالهای معمولی، مواد غذایی را در ژلی سبز رنگ نگهداری می کند نه در محفظه ای از هوای سرد. این طرح در جمع فینالیست های ۲۵ طرح برتر مسابقه بهترین طرح های مفهومی که هر سال شرکت الکترولوکس برگزار می کند، قرار گرفته. یوری دیمیتریف در مورد ژل استفاده شده در این یخچال اینگونه توضیح داده: این ژل، پلیمری حیاتی، بی بو و ضد چسبندگی است که قابلیت تازه نگه داشتن مواد غذایی را دارد و شما می توانید مواد غذایی را در هر قسمت آن قرار دهید. این یخچال تقریباً چهار بار کوچکتر از یک یخچال معمولی طراحی شده و همچنین اگر چنین چیزی در آینده ساخته شود بی صدا و کم مصرف خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : pedram
ت : سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
.

ژاپنی‌ها با همین فکرهای بکری که در نگاه اول برای ما عجیب و غریب به نظر می‌رسند، این قدر پیشرفت کرده‌اند، چه کسی فکر می‌کرد شکل نامنظم و عجیب و غریب امواج صدا در نرم‌افزارهای ویرایش صوت، دست‌مایه‌ای برای ساختن انگشتر شود!



:: موضوعات مرتبط: مطالب خواندنی , علمی , ,
:: بازدید از این مطلب : 511
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : pedram
ت : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی