.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد

نمایشگاه E3 امسال کاملا در مورد خبرهای مربوط به بازی بود. اگرچه ما خبرهای کمی در این زمینه تا این جای سال داشته ایم، اما سال 2013 بیشتر در مورد سخت افزارهای بازی است: ایکس باکس وان و پلی استیشن 4. هر دوی این دستگاه ها، محدودیت های فنی کنسول های بازی را برداشته اند، و هر کدام نقاط ضعف و قوت مربوط به خود را دارند، و تقریبا در یک زمان مشابه منتشر شده اند. بنابراین چگونه می توان بین این دو دستگاه، یکی را انتخاب کرد؟ اجازه دهید تا ما به شما در این انتخاب کمک کنیم، در این بررسی ما قصد داریم تا مشخصات و ویژگی های ایکس باکس وان مایکروسافت و پلی استیشن 4 سونی را باهم مقایسه کنیم.

فضای ذخیره سازی

هر دو کنسول، دارای 500 گیگابایت دیسک سخت داخلی می باشند. از لحاظ آینده نگری، PS4 می تواند انتخاب بهتری باشد. مانند PS3، این کنسول نیز اجازه ارتقای هارددیسک را به شما می دهد. اما ایکس باکس چنین قابلیتی ندارد.
هرچند یک راه برای گسترش فضای ذخیره سازی ایکس باکس وجود دارد. می توان از یک هارد درایو خارجی از طریق اتصال USB در این دستگاه استفاده کرد. شما می توانید این درایو خارجی را همانگونه که از درایو داخلی استفاده می کنید، بکار برید.
ما هنوز نمی دانیم که آیا PS4 نیز امکان استفاده از درایو ذخیره سازی USB را دارد یا خیر، اما این را می دانیم که این کنسول دارای دو پورت USB3.0 است.

رم

هر دو سیستم دارای 8 گیگابایت رم می باشد. با این حال حافظه GDDR5 موجود در PS4، نسبت به رم DDR3 ایکس باکس سریع تر است. آیا این ویژگی چیزی است که شما در کاربرد روزانه بدان توجه می کنید؟ هنوز برای پاسخ گویی، زود است.

 

بقیه ی در ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: مطالب خواندنی , جالب , ,
:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : pedram
ت : جمعه 3 مرداد 1393

http://s1.picofile.com/file/7983959886/5043_487509187953973_1557254123_n.jpg

 


آیا تا به حال نام قهوه "کوپی لوآک" را شنیده اید؟ کوپی لواک یکی از نایابترین، گرانترین و در عین حال خوش طعم ترین قهوه های موجود در تمام دنیاست. اما داستان پشت این قهوه چیست؟

 

لواک (Asian Palm Civet)، حیوانی از راسته گربه سانان است که شباهت فراوانی به راسو دارد (عکس بالا). این حیوان، دانه های قهوه را می خورد. ماجرا از آنجا جالب می شود که سامانه گوارشی لواک به گونه ای توسعه یافته که قادر به هضم هسته نیست و تنها قسمت گوشتی آن را جذب می کند. این سامانه، پروتئینهای موجود در هسته را نیز جذب کرده و تنها قهوه را دست نخورده باقی می گذارد. هسته که در حقیقت همان دانه قهوه است، از طریق مدفوع این حیوان خارج می شود. کارگران با جمع آوری مدفوع، دانه های قهوه را جدا کرده، شسته و در زیر حرارت قرار می دهند و آن را می فروشند. قهوه به دست آمده از این راه، یکی از با کیفیت ترین قهوه هاست و بسیار گرانبها محسوب می گردد. این قهوه تا حتی قیمت فنجانی 80 دلار نیز به فروش رسیده است. 
نوش جان


:: موضوعات مرتبط: مطالب خواندنی , جالب , ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : pedram
ت : یک شنبه 29 تير 1393
.
http://s5.picofile.com/file/8120513426/1689393_674003242637899_203416855_n.jpg
تیم ملی فوتبال جمهوری ایرلند، در جام ملتهای اروپا 2012 با سه شکست پیاپی و سنگین مقابل تیمهای ملی کرواسی، ایتالیا و اسپانیا، ضعیف ترین نتایج تاریخ این کشور در رقابتهای یورو را رقم زدند. البته از بدشانسی ایرلندی ها همین که تیمهای حاضر در این گروه بسیار قدرتمند بودند، به گونه ای که فینالیستها آن رقابتها یعنی ایتالیا و اسپانیا از با این تیم هم گروه بودند و در مجموع 6 گل به این تیم زدند. اما تماشاگران پرشور این تیم زمانیکه تیمشان 4 بر صفر از اسپانیا عقب افتاده بود، به جای ناراحتی، دادن شعار علیه تیم خودی و یا حتی ترک ورزشگاه، جانی دوباره گرفتند و ابتکاری در نوع تشویق پرشور از خود به جا گذاشتند و این صحنه به یادماندنی را در تاریخ مسابقات فوتبال ثبت کردند. لحظه ای که بعدها جز بهترین صحنه های مسابقات یورو انتخاب شد (عکس بالایی).
 
نکته جالب، بازسازی همین نوع تشویق در ایران بود. تیم ملی والیبال ایران که برای نخستین بار در لیگ جهانی 2013 حضور داشت در نخستین میزبانی، به مصاف تیم صربستان رفته بود. بازی که به گیم پنجم کشید. دلاوری والیبالیستهای ایرانی، آنچنان جوانان حاضر در ورزشگاه را به وجد آورد که همان نوع تشویق ایرلندی ها را بارها و بارها در سالن اجرا کردند (عکس پایینی


:: موضوعات مرتبط: مطالب خواندنی , جالب , ,
:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : pedram
ت : یک شنبه 29 تير 1393
.

یکی از سخت ترین خداحافظی ها
خداحافظی با سنگیه که از سر کوچه تا دم خونه شوتش کرده ای !
.
.
.
طرف نیم ساعت میره بیرون 40 بار ننه باباش بهش زنگ میزنن که کجایی
اون وقت ما با دوستامون میریم شمال بابام 3 روز بعدش زنگ میزنه میگه:
علی تا نونوایی نبسته دوتا نون از تو رات بگیر بیار!
.
.
.
محاله
بهش بگی سلام برسون ، بزرگیتو نرسونه !
.
.
.
ما از اونايى هستيم كه دعاهامون ميخوره به پنجره
بعد كمونه ميكنه ميخوره به سقف، سقف خراب ميشه رو سر خودمون !
.
.
.

 



:: موضوعات مرتبط: مطالب خواندنی , جالب , ,
:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : pedram
ت : جمعه 6 تير 1393
.

 

بر اساس پژوهشی که نتایج آن در تازه‌ترین شماره مجله نیچر منتشر شده است، دانشمندان اتریشی در پژوهشگاه فناوری زیستی مولکولی موفق شده‌اند، مغزهایی انسان را البته در ابعاد خیلی کوچک بسازند.

 

این مغزها به اندازه یک نخود هستند و تقریبا به اندازه مغز یک جنین در نه هفتگی تکامل یافته‌اند و قادر به تفکر هم نیستند.

 

دانشمندان برای ساختن این مغزها از از سلول‌های بنیادی جنینی یا سلول‌های بالغ پوست استفاده کردند و آنها را به بخشی از جنین که به مغز و نخاع تبدیل می‌شود (نورواکتودرم) تبدیل کردند.

 

آنها این ساختار را را در قطراتی از ژل قرار دادند که تا ژل به عنوان یک داربست عمل کند و سلول‌ها در این واکنشگر زیستی، قادر به رشد باشند و با مواد مغذی، تغذیه شوند.

 

سلول‌ها در حین رشد، خودشان را سازمان دادند و به بخش‌هایی از مغز مثل قشر مغز، شبکیه و به صورت نادر به هیپوکامپ تبدیل شدند، این بخش آخر در فرایند یادگیری، نقش مهمی دارد.

 

مغزهای ۴ میلیمتری ایجاد شده، تقریبا با مغزهای جنین‌های نه هفته‌ای، تطابق دارند.

 

08-29-2013 09-20-58 AM

 

این مغزها، را می‌شود یک سال زنده نگاه داشت، در این زمان، آنها رشد بیشتری نمی‌کنند. کاربرد این مغزها در مدل‌سازی تکامل مغز و مطالعه عوامل دخیل در نقایض تکاملی است.

 

شیزوفرنی و اوتیسم، اختلالات مغزی شایعی هستند، آنها بیشتر در بالغین خود را بروز می‌دهند، اما تصور می‌شود که نقصی که باعث ایجاد این دو بیماری می‌شود در زمان تکامل مغز، حادث می‌شود.

 

به علاوه با این شیوه جدید، دیگر دانشمندان لازم نیست برای مطالعه مغز، روی مغز موش‌ها کار کنند و می‌توانند روی بافت حقیقی مغز انسان کار کنند.

 

گرچه این مغزهای کوچک، به پیچیدیگی یک مغز تکامل‌یافته نیستند و مثلا بخش‌های مختلف آن با هم ارتباطی ندارند، اما همین مغزهای مینیاتوری، گام نخست در راه مطالعه اختلالات تکاملی مغز محسوب می‌شوند.

 

گروه پژوهشی در نخستین قدم، شروع به بررسی بیماری میکروسفالی با استفاده از این مغزها کرده است، در میکروسفالی، مغز از حالت طبیعی بسیار کوچک‌تر است.

 

در حال حاضر، از نظر اخلاقی، تولید و کار روی این مغزهای کوچک مشکلی ندارد و دانشمندان هم فعلا تمایلی به ساختن مغزهای بزرگ‌تر ندارند. این توده سلولی هیچگونه هوشیاری یا واکنش به محیط پیرامون ندارد.



:: موضوعات مرتبط: مطالب خواندنی , جالب , ,
:: بازدید از این مطلب : 519
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : pedram
ت : سه شنبه 9 مهر 1392
.
این وسیله که دارای 22 متر طول و قابلیت سوار کردن 25 نفر را دارد توسط کالین اولکس فرنگی، مرد 31 ساله انگلیسی ساخته شده. سرعت این وسیله 56 کیلومتر در ساعت بیان شده است.




:: موضوعات مرتبط: مطالب خواندنی , جالب , ,
:: بازدید از این مطلب : 694
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : pedram
ت : پنج شنبه 29 فروردين 1392
.
آناتولی کوننکوو از روسیه کوچکترین آکواریوم جهان را ساخته است. این آکواریوم شیشه‌ای در اندازه ۳۰ × ۲۴ × ۱۴ میلی‌متر گنجایش نگهداری ۱۰ میلی لیتر آب را دارد که این طراح روسی گیاهان مینیاتوری، خرده‌سنگ و ماهیان واقعی را در آن جای داده است.





:: موضوعات مرتبط: جالب , ,
:: بازدید از این مطلب : 851
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : pedram
ت : پنج شنبه 29 فروردين 1392
.
مغز باور نکردنی

Daniel Tammet



Daniel Paul Tammet مردی انگلیسی با کارکرد بالای مغز در حد یک دانشمند است که دارای استعدادی در زمینه‌ سهولت محاسبات ریاضی، حافظه‌ ترتیبی و یادگیری زبان به صورت فطری می‌باشد. او مادرزادی به بیماری صرع دچار است. مشاهده‌ اعداد به مثابه رنگ‌ها و احساسات، نشانه ای از احساس متقارن است اما جزئیات و مشخصات شبیه‌سازی ذهن تامِت از اعداد، بسیار خاص و بی همتاست. به گفته‌ی او، در ذهنش هر عددی تا عدد 10000 دارای شکل و احساس خاص خود است که در نتیجه‌ی آن او می تواند حاصل محاسبات را همانند یک تابلوی نقاشی ببیند و  اول یا مرکب بودن عدد را احساس کند. او تصاویر بصری خود را این‌گونه توصیف می کند: 289 زشت، 333 جذاب و به اندازه‌ عدد «پی»  زیبا! تامت نه تنها دیده هایش را زبانی و لفظی تعریف می‌کند بلکه آثاری هنری نیز خلق می‌کند دقیقاً مانند نقاشی با آبرنگ... همانند نقاشی او با عدد پی.تامت رکورد‌دار قاره‌ اروپا در به حافظه سپردن و بازگویی عدد پی تا 22514 رقم در مدت زمانی بیش از 5 ساعت است.او همچنین به زبان‌های مختلفی از جمله انگلیسی، فرانسه، فنلاندی، آلمانی، اسپانیایی، لیتوانی، رومانیایی، استونیایی، ایسلندی، والش و اسپرانتو تسلط دارد.

امت زبان جدیدی به اسم مانتی (Manti) را نیز به وجود آورده است. تامت توانایی یادگیری سریع زبان‌های جدید را دارد و برای اثبات این موضوع در یک مستند تلویزیونی تلاش کرد زبان ایسلندی را طی یک هفته یاد بگیرد. هفت روز بعد او در تلویزیون ایسلند در حال انجام گفتگویی به زبان ایسلندی حضور یافت!
 لازم به یادآوری است که زبان ایسلندی به عنوان دشوارترین زبان ها از نظر ساختاری، گویشی و دستور زبانی در بین زبان‌های دنیا رکورددار است.






:: موضوعات مرتبط: مطالب خواندنی , جالب , ,
:: بازدید از این مطلب : 525
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : pedram
ت : جمعه 1 فروردين 0
رودخانه سبز !!!
تغییر رنگ یک رودخانه باعث ترس و وحشت بازدیدکنندگان و افراد محلی شد.

بعد از ظهر یک چهارشنبه؛ خبرنگاران و گزارشگران لانگفورد کانادا، برای دیدن یک پدیده نادر و مشکوک به سوی پارک گلد استریم سرازیر شدند. چرا که آب این رودخانه به رنگ سبز فسفری تغییر رنگ داده بود.

تغییر رنگ سریع این رودخانه باعث ترس و وحشت افراد محلی و بازدیدکنندگان پارک شد و آنها را به تماس با پلیس و مسئولان محیط زیست محلی وادار کرد.

این رودخانه‌ای واقع در پارک گلد استریم - غرب ویکتوریا است. منطقه‌ای بسیار زیبا با طبیعتی بکر و حیات وحش بسیار دیدنی. ماهی‌های آزاد سالانه  برای تخم ریزی به سمت این رودخانه حرکت می‌کنند.

چنین واقعه ای می‌تواند، فضا و محیط این منطقه را تحت تاثیر قرار داده و به نابودی کشاند. تغییر یک روزه رنگ آب این رودخانه، بسیار عجیب و مشکوک به نظر می‌رسد. به همین دلیل مسئولان محیط زیست به سرعت شروع به بررسی و تحقیق در این زمینه کردند.


قبل از هر چیز، آنها شروع به جمع آوری نمونه از هر آنچه که می‌توانست در این رابطه به آنها کمک کند، کردند. ماهی مرده، آب رودخانه، برگ‌ها، تنه خشک درختان، زباله‌های موجود، خاک و... با انجام آزمایش‌های مختلف یر روی آنها، به این نتیجه رسیدند که رنگ سبز این رودخانه ناشی از یک واکنش شیمیایی شناخته شده است.

 آنها ماده‌ای به نام «فلورسئین» را در آب شناسایی کردند که ماده‌ای سمی است. ماده‌ای که باعث تغییر رنگ این رودخانه به رنگ سبز شده است. به نظر مسئولان، فردی  به عنوان شوخی و مزاح در فصل تعطیلات این ماده را یعنی فلورسئین به درون  رودخانه گلد استریم ریخته است.

این ماده سمی با سرعت زیاد، باعث این تغییر رنگ شده است. حتی ممکن است، باعث مرگ و میر ماهی‌ها و سایر موجودات زنده، آبزی شده و نیز زیستگاه آنها را آلوده سازد.

با این وجود هنوز هیچ مرگ و میری ناشی از این ماده گزارش نشده است. مقامات محلی گزارش دیگری از تغییر رنگ چشمه آب لانگفورد شدند که با آزمایش نمونه‌های آب برای تست و ارزیابی مواد مخدر و مواد سمی چیز خاصی پیدا نکردند.

گیتس، فردی که در طبیعت زیبای پارک گلد استریم کار می کند، در این باره گفت که این حادثه برای کارمندان و بازدید کنندگان پارک بسیار تکان دهنده بود.

شاید دیگر کسی جرات بازدید این طبیعت زیبا را به خود ندهد. احتمالات زیادی در این باره وجود دارد که همه آنها در دست، بررسی و ارزیابی هستند.

نمونه‌ آب هر دو رودخانه و چشمه در حال تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی است. اما هنوز نتایج آزمایش‌ها منتشر نشده است.



:: موضوعات مرتبط: مطالب خواندنی , جالب , ,
:: بازدید از این مطلب : 517
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : pedram
ت : 8 فروردين 1392
.

چندش آورترین غذاهای دنیا





خون مار کبری-نوشیدنی مورد علاقه در نیروی دریایی آمریکا





سوپ خفاش





ترشی بچه موش در چین







سالاد عنکبوت در چین





معجون مارو عقرب در ویتنام






بالوت، خوراک جنین جوجه در فیلیپین






سوپ لانه پرندگان-تایلند





چشم ماهی تن در اندونزی





سوپ سوسک، غذای تابستانی در چین





اسکامولس، طبخ غذا با دل و روده حیوانات در مغولستان






سوپ کرم ابریشم




:: موضوعات مرتبط: مطالب خواندنی , جالب , ,
:: بازدید از این مطلب : 528
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : pedram
ت : 8 فروردين 1392
.
عجيب ترين ماشين خريد هاي دنيا

معمولا هدف از نصب و راه اندازی ماشین های خرید در تمام دنیا، آسان تر شدن خرید برای مشتریان و در دسترس بودن همیشگی اجناس است.

درست است که ماشین خرید دردسر خریدهای معمول را ندارد، اما این دلیل نمی شود که برخی از آنها عجیب و غریب نباشند. با عجیب ترین ماشین خریدهای دنیا آشنا شوید.

1. ماشین خرید خرچنگ زنده


این ماشین خرید عجیب و جالب که در ایستگاه متروی ژینجیکو در چین واقع شده است، پر از خرچنگ مودار و سرکه خرچنگ است و برای کسانی مناسب است که هوادار غذاهای دریایی هستند.

مردم در اولین روزهای نصب این ماشین خرید عجیب، به این ماشین و سخت پوستان داخل آن خیره می شدند و حتی برخی از آن عکس هم می گرفتند.

این خرچنگ ها، بسته به اندازه شان دست کم دو دلار به فروش می رسند و اگرچه در ظاهر مرده به نظر می رسند، ولی وقتی دست مشتری داده می شوند، زنده هستند.

 2. ماشین خرید دوچرخه


این ماشین خرید بزرگ و عجیب در سال 2005 در آیندهوون هلند کار خود را آغاز کرد. البته این ماشین خرید در حقیقت ماشین وظیفه اجاره دادن دوچرخه به مردم را دارد و آنهایی که دوچرخه از این ماشین تحویل می گیرند، موظف به بازگرداندن آنها هستند.

این دوچرخه ها مجهز به برچسب هایی هستند که کار ردیابی دوچرخه ها را برای شرکت ارائه دهنده این خدمات آسان می کنند و گاهی که مردم فراموش می کنند دوچرخه ها را تحویل دهند، آنها را پیدا می کنند.

3. ماشین خرید طلا


ساکنان ابوظبی اگر بخواهند طلا بخرند، اما وقت و حوصله مراجعه به بانک یا دلال ها را نداشته باشند، نگرانی خاصی را به خود راه نمی دهند، چون دستگاه فروش طلا در هتل قصر امارات مشکلشان را حل می کند و می توانند به راحتی از آن طلا بخرند.

این ماشین که بلافاصله بعد از خرید، طلا را به خریداران تحویل می دهد، اوایل سال میلادی جاری در امارات کار خود را آغاز کرد.

مهمترین ویژگی های این دستگاه این است که خریداران هم از امنیت آن مطمئن هستند و هم قیمت طلا و سکه در آن به روز است.

4. ماشین خرید خالی کردن خشم


این ماشین خرید، بسیار مناسب کسانی است که دنبال راهی برای کنترل و غلبه بر خشم خود می گردند، چراکه احساس رضایتی که پس از خورد و خاکشیر شدن هر یک از این ظروف چینی در انسان ایجاد می شود، با هیچ حس دیگری قابل مقایسه نیست!

هر کسی که خواهان آرامش باشد می توانند با انداختن یک سکه در این ماشین یک ظرف چینی تحویل بگیرد، آن را بشکند و بعد راضی و خوشحال برود تا به بقیه کارهایش برسد.

5. ماشین خرید نان باگت


اسم نان فرانسوی را حتما شنیده اید. این نوع نان باگت که در این کشور از احترام خاصی برخوردار است و دستور پخت خاص خود را هم دارد، طرفداران زیادی را به خود جلب می کند.

در همین راستا یک کارآفرین فرانسوی، ابتکار به خرج داده و ماشین خرید نان فرانسوی را راه اندازی کرده است.

جالب است بدانید که در دوره تعطیلات ماه آگوست در این کشور که اکثر فروشگاه های فرانسه بسته بودند، این ماشین سود بسیار زیادی به صاحبش رساند.

6.ماشین خرید خودروهای هوشمند


در ژاپن می توان ماشین خریدهای عجیب و غریب زیادی دید، اما به نظر می آید عجیب ترینشان ماشین هایی باشند که خودروی هوشمند می فروشند.

هرچند خودرهایی که داخل این ماشین های خرید قرار دارند، تنها کانسپت هستند، اما به هر حال به خرج دادن چنین ابتکاری تحسین برانگیز است.

کسانی که قصد خرید دارند پول را پرداخت می کنند و بعدا ماشین را تحویل می گیرند.

7. ماشین خرید عروسی


این ماشین خرید که در نوع خود وسیله ای نوظهور محسبوب می شود، می تواند پیشنهاد خوبی برای کمتر شدن دردسرهای خرید عروسی باشد، چراکه به شما یک جفت حلقه و گواهی با مشخصات خودتان، آنهم تنها به قیمت یک دلار می فروشد.

موسیقی ساخته شده مخصوص شما و پرینت کارت عروسی از دیگر خدماتی است که این ماشین خرید به شما ارائه می دهد.

صفحه کلیدی که به دلخواه شما تغییر می کند و صفحه نمایش بسیار باکیفیت از جمله ویژگی های این ماشین خرید عروسی صورتی رنگ هستند.



:: موضوعات مرتبط: مطالب خواندنی , جالب , ,
:: بازدید از این مطلب : 532
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : pedram
ت : 8 فروردين 1392
.
هتل سگ ها و گربه ها

در این هتل سگ ها و گربه ها هم می توانند یک زندگی لوکس داشته باشند! حیوانات خانگی می توانند از صبحانه در رختخواب خود لذت ببرند، ماساژ بشوند، در استخر شنا کنند و کارهای بسیار بیشتری انجام دهند. این یک انتخاب خوب برای کسانی است که در طول روز به دلیل مشغله های مختلف امکان نگهداری از گربه و سگ خود را ندارند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: مطالب خواندنی , , ,
:: بازدید از این مطلب : 554
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : pedram
ت : 8 فروردين 1392

بزرگترین غذاهای دنیا


غذا خوردن از کارهایی است که هیچگاه از ما جدا نمی شود و هر روز غذا می خوریم ولی گاهی اوقات بعضی از غذاها خیلی بزرگتر از یک وعده ما است.
در سراسر جهان بیشتر افراد به دنبال شکستن رکورد های متفاوت هستند و یکی از بخش هایی که بسیار تغییر می کند، غذاها است. بزرگترین غذاها بسیار هوس انگیز هستند.

 با هم به رکورد برخی از این غذاها نگاهی داریم:

بزرگترین نیمرو:

نیمرو از غذاهای مخصوص دانش آموزان درس خون و همینطور افرادی که بلد نیستند تا غذایی درست کنند است.


:: موضوعات مرتبط: مطالب خواندنی , , ,
:: برچسب‌ها: بزرگترین غذاهای دنیا ,
:: بازدید از این مطلب : 568
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : pedram
ت : 8 فروردين 1392

تعداد صفحات : 4
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد


موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی