.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
http://s5.picofile.com/file/8120513426/1689393_674003242637899_203416855_n.jpg
تیم ملی فوتبال جمهوری ایرلند، در جام ملتهای اروپا 2012 با سه شکست پیاپی و سنگین مقابل تیمهای ملی کرواسی، ایتالیا و اسپانیا، ضعیف ترین نتایج تاریخ این کشور در رقابتهای یورو را رقم زدند. البته از بدشانسی ایرلندی ها همین که تیمهای حاضر در این گروه بسیار قدرتمند بودند، به گونه ای که فینالیستها آن رقابتها یعنی ایتالیا و اسپانیا از با این تیم هم گروه بودند و در مجموع 6 گل به این تیم زدند. اما تماشاگران پرشور این تیم زمانیکه تیمشان 4 بر صفر از اسپانیا عقب افتاده بود، به جای ناراحتی، دادن شعار علیه تیم خودی و یا حتی ترک ورزشگاه، جانی دوباره گرفتند و ابتکاری در نوع تشویق پرشور از خود به جا گذاشتند و این صحنه به یادماندنی را در تاریخ مسابقات فوتبال ثبت کردند. لحظه ای که بعدها جز بهترین صحنه های مسابقات یورو انتخاب شد (عکس بالایی).
 
نکته جالب، بازسازی همین نوع تشویق در ایران بود. تیم ملی والیبال ایران که برای نخستین بار در لیگ جهانی 2013 حضور داشت در نخستین میزبانی، به مصاف تیم صربستان رفته بود. بازی که به گیم پنجم کشید. دلاوری والیبالیستهای ایرانی، آنچنان جوانان حاضر در ورزشگاه را به وجد آورد که همان نوع تشویق ایرلندی ها را بارها و بارها در سالن اجرا کردند (عکس پایینی


:: موضوعات مرتبط: مطالب خواندنی , جالب , ,
:: بازدید از این مطلب : 376
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : pedram
ت : یک شنبه 29 تير 1393
.

ﺍﺑﺎﺩﺍﻧﻰ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﺑﻪ ﺍﻭﺑﺎﻣﺎ ﻭ ﻣﯽ ﮔﻪ : ﻣﯿﺨﻮﺍﯾﻢ ﺑﺎﺷﻤﺎﺑﺠﻨﮕﯿﻢ . ﺍﻭﺑﺎﻣﺎ : ﭼﻨﺪﻧﻔﺮﯾﺪ؟ ﺍﺑﺎﺩﺍﻧﯽ : ﻣﻮ ﻭ ﺩﻭ ﺗﺎﮐﻮﮐﺎﻡ ﻭ ﺳﻪ ﺗﺎ ﭘﺴﺮ ﻋﻤﻮﺍﻡ. ﺍﻭﺑﺎﻣﺎ : ﺷﻤﺎ ۶ ﻧﻔﺮ، ﻣﺎ ۴ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺳﺮﺑﺎﺯﯾﻢ . ﭼﻄﻮﺭ ﺑﺎ ﻣﺎ ﻣﯿﺠﮕﯿﺪ؟ ﺍﺑﺎﺩﺍﻧﯽ : ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﻮﻡ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﯿﺪﻡ . ﺑﻌﺪﺍﺯﺩﻗﺎﯾﻘﯽ ﺍﺑﺎﺩﺍﻧﻰ ﺗﻤﺎﺱ ﮔﺮﻓﺖ ﻭﮔﻔﺖ : ﻣﺎ ﻧﻤﯽ ﺟﻨﮕﯿﻢ . ﺍﻭﺑﺎﻣﺎ : ﺗﺮﺳﯿﺪﯾﺪ؟ ﺍﺑﺎﺩﺍﻧﯽ : ﻧﻪ ﻭﻟﮏ ﺟﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﻓﻦ ۴ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﻧﻔﺮ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ.

 

 ﯾﻪ ﺑﺎﺯﺍﺭﯾﺎﺏ ﺟﺎﺭﻭ ﺑﺮﻗﯽ ﺍﻭﻣﺪ ﺩﺭ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ ﺭﻭ ﺯﺩ؛ ﺗﺎ ﺩﺭ ﺭﻭ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩﻡ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺣﺮﻓﯽ ﺯﺩﻩ ﺑﺸﻪ… ﭘﺮﯾﺪ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﻭ ﯾﻪ ﮐﯿﺴﻪ ﮐﻮﺩ ﮔﺎﻭﯼ ﺭﻭ ﺭﻭﯼ ﻓﺮشامون ﺧﺎﻟﯽ ﮐﺮﺩ! بعد برگشت ﮔﻔﺖ: ﺍﮔﻪ ﻣﻦ ﻗﺎﺩﺭ ﺑﻪ ﺟﻤﻊ ﮐﺮﺩﻥ ﻭ ﺗﻤﯿﺰ ﮐﺮﺩﻥ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺍﯾﻨﻬﺎ ﻇﺮﻑ ﻣﺪﺕ ۳ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺟﺎﺭﻭﺑﺮﻗﯽ ﻗﺪﺭﺗﻤﻨﺪ ﻧﺒﺎﺷﻢ؛ ﺣﺎﺿﺮﻡ ﮐﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﯾﻨﻬﺎ ﺭﻭ ﺑﺨﻮﺭﻡ! ﮔﻔﺘﻢ : ﺳــﺲ ﺳﻔﯿﺪ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﯾﺎ ﻗﺮﻣﺰ؟؟ ﮔﻔﺖ : ﭼــــﺮﺍ؟ ﮔﻔﺘﻢ :قبض برقموو ندادیم یک ساله ، صبح اومدن برقمونو قطع کردن

 

پــیرزنـه مـیره دکتــر ، دکـتـر بهـش مـیگه : نـنـه هـم قــند داری هـم چربـی ، پـیرزنه مـیگه بـه عــروسام نـگی ، یـه گـونـی بـرنـج هـم دارم !!! ^_^

 

اﮔﻪ ﯾﻪ ﺟﺎ ﺩﻋﻮﺍﺑﺸﻪ: ﺁﻣﺮﯾﮑﺎﯾﯿﻪ ﯾﮑﯽ ﺭﻭ ﻣﯿﮑﺸﻪ! ﺁﻟﻤﺎﻧﯿﻪ ﻓﻮﺵ ﻣﯿﺪﻩ ﻣﯿﺮﻩ! ﺳﻮﺋﯿﺴﯿﻪ ﺟﺪﺍ ﻣﯿﮑﻨﺘﺸﻮﻥ! ﻋﺮﺑﻪ ﻓﺮﺍﺭ ﻣﯿﮑﻨﻪ! ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﻪ ﻓﯿﻠﻢ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ!!!! ﻭﺍﻻﺍﺍﺍﺍ ا



:: بازدید از این مطلب : 408
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : pedram
ت : جمعه 13 تير 1393
.

هنگام گرفتگی گردن چه کار کنیم ؟

یک عصب‌شناس با اشاره به دلایل گرفتگی گردن بر اثر استرس، نشستن نادرست و ضربه‌های وارد شده، خود درمانی به ویژه مصرف مسکن‌ها و استفاده از یخ را نادرست برشمرد.

 

گرفتگی و اسپاسم گردن به 3 دلیل رخ می‌دهد. اول بر اثر استرس، دوم نشستن‌ها و استفاده نادرست از سیستم عصبی و عضلانی و سوم تروماها و ضربه‌های که به گردن وارد می‌شود.
تحقیقات نشان می‌دهد که حدود 60 درصد از آرتروزهای گردن بر اثر استرس است.

 

تعداد اعصاب موجود در ناحیه گردن و شانه‌ها بیشتر از دیگر قسمت‌های بدن است و از آن جایی که عصب، ماهیچه و استخوان یک سیستم را تشکیل می‌دهند، فشار بر هر کدام می‌تواند کل مجموعه را تحت تأثیر قرار دهد.

 

این موضوع حتی در حیوانات نیز دیده می‌شود. شاخ و شانه کشیدن آنها برای حفظ بقا موجب بالا انداختن شانه‌ها و در هم کشیدن ابروها می‌شود که به لحاظ فیزیکی عضلات را منقبض می‌کند.

 

انحنای استخوانی در برخی افراد نیز می‌تواند ناشی از نشستن‌های نادرست باشد.

تحقیقات نشان داده مقدار فشاری که پشه موقع سوراخ کردن پوست انسان وارد می‌کند به اندازه فشاری است که یک فولکس بر سکه‌ای ده‌شاهی وارد می‌کند. بنابراین گاهی فشاری که بر گردن وارد می‌شود می‌تواند موجب دردهای گردن شود.



:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : pedram
ت : جمعه 13 تير 1393

حتما شما هم با بازی Counter Strike آشنایی دارید و تا به حال از آن لذت برده اید . این بازی به خاطر برخی از ویژگی های منحصر به فرد خود توانسته است طرفداران بسیاری پیدا کند . ویژگی هایی نظیر گرافیک خوب ، سرعت بالا و قابلیت بازی کردن به طور گروهی از خصوصیات Counter Strike به شمار می آورد .

 

نسخه ای که برای شما تهیه کرده ایم نیازی به نصب بر روی سیستم عامل را ندارد و تنها کافیست تا با یک بار کلیک بازی را اجرا کنید . با کپی کردن این نسخه بر روی فلش مموری خود می توانید آن را همیشه همراهتان داشته باشید تا در هر مکانی که به کامپیوتر دسترسی داشتید استفاده نمایید .

حجم نسخه پرتابل در حد محسوسی کاهش یافته است و می توانید به سادگی آن را بر روی هر گونه Flash Memory کپی نمایید .
حجم : ۶۴٫۵۳ مگابایت
 پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم



:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : pedram
ت : چهار شنبه 11 تير 1393
.

رزاد امیرخانی ، تنظیم : سعید زمانی ، آهنگ : مرتضی پاشایی

 

6aw3764673w73y

دانلود در ادامه مطلب

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود ها , ,
:: بازدید از این مطلب : 656
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : pedram
ت : شنبه 7 تير 1393

تعداد صفحات : 12


موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی